Search
Close this search box.

خرید آنلاین آجیل عید

خرید آنلاین آجیل عید
خرید آنلاین آجیل عید

خرید آنلاین آجیل عید

و اما خرید آنلاین آجیل عید! مهمانان نوروزی در راهند و چه چیزی بهتر از آجیل‌های خوشمزه و مغذی برای پذیرایی از آنها؟ آجیل، با طعمی دلنشین و خواصی بی‌نظیر، هدیه‌ای از طبیعت برای سلامتی و شادابی شماست. آجیل، این خوراکی خوشمزه و مغذی، از دیرباز در فرهنگ ایرانیان جایگاه ویژه‌ای داشته است. به همین دلیل در ایام عید و در مجالس رسمی و شاد به عنولن یک خوراکی تفننی برای پذیرایی از میهمانان مورد استفاده واقع می‌شود. اینکه خرید آجیل را از کدام منبع انجام دهید که هم با کیفیت و هم مناسب باشد بسیار مهم است. ما شما را با مجموعه ای آشنا می‎کنیم که از هر دو فاکتور بهره‌مند است. دلی فروت، با مجموعه‌ای بی‌نظیر از آجیل‌های تازه، باکیفیت و خوشمزه، در کنار شماست تا خاطره‌ای شیرین از پذیرایی عید نوروز را برای شما و عزیزانتان رقم بزند.

آجیل

می دانستید آجیل ریشه‌ی ترکی دارد؟ این کلمه در ابتدا بصورت آچ ییل بوده و کم کم با کاربرد همگانی به کلمه آجیل تغییر پیدا کرده است. (آچ به معنای باز کردن و یییل به معنای خورده شدن ) از آنجایی که اکثر آجیلها سربسته هستند،( پسته، مغزبادام ، فندق، گردو، تخمه‌ها و انواع آجیل)  با شکستن قابل خوردن خواهند بود.

آیا خوردن آجیل مفید است؟

 آجیل یک نوع تنقل بسیار خوشمزه و دردسترس است که می توان آن را در انواع رژیم های غذایی و یا در گیاه خواری بکار بست. این خوراکی خوشمزه و محبوب، با وجود چربی زیاد، فواید بی‌شماری دارد که شاید از بسیاری از آنها بی‌اطلاع باشید. ترکیبات مذکور مزایای چشمگیری برای سلامتی داشته و مواد مغذی اساسی از جمله پروتئین، چربی، کربوهیدرات، فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی مثل ویتامین E، منیزیم، فسفر، مس و سلنیوم  را با خود به همراه دارند.

 مغزها دانه‌های هستند که در آشپزی هم کاربرد داشته یا به تنهایی به عنوان میان وعده خورده می شوند. این نوع تنقلات نه تنها منبع عالی از مواد مغذی هستند بلکه مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارند که به کاهش آسیب سلولی و پیشگیری از بیماری‌ها کمک می‌کند.

انواع مخلفات بکار رفته در آجیل چربی و کالری بالایی دارند، بطوریکه 28 گرم آجیل مخلوط دارای 173 کالری، 5گرم پروتئین، 16گرم چربی، 6گرم کربوهیدرات، 3گرم فیبر می‌باشد. با این وجود چربی آنها سالم و اشباع شده از کربوهیدرات است که باعث کاهش وزن ولاغری می‌شود.البته این میزان کربوهیدرات با نسبت ترکیبات آجیل متغیر می‌باشد. برای مثال فندق، کمتر از 2 گرم کربوهیدرات در حالی که بادام هندی تقریبا 8 گرم کربوهیدرات قابل هضم در هر وعده دارد.

تنوع آجیل (انواع آجیل)

یکی از مهم ترین مسائلی که ممکن است موجب سردرگمی شما در هنگام خرید آجیل شود، تنوع بالای این محصول و همچنین مقدار مناسب خرید از هر مغز است. بطور معمول ترکیباتی که در آجیل بکار برده می‌شود به قرار زیر است.

ترکیبات آجیل:

  • آجیل‌های مغزدار:

پسته، بادام درختی، گردو، بادام هندی، فندق، بادام زمینی و …

  • تخمه‌ها:

تخمه آفتابگردان، انواع تخمه کدو، تخمه هندوانه

  • حبوبات:

نخود و لوبیا

  • میوه‌های خشک:

کشمش، برگه زردآلو، برگه هلو، انجیر خشک

خرید آنلاین آجیل عید

انواع آجیل:

  • آجیل مخلوط: ترکیبی از انواع آجیل‌های مغزدار، تخمه‌ها و حبوبات
  • انواع آجیل شور: آجیل بو داده با نمک
  • آجیل هفت مغز: ترکیبی از پسته، بادام درختی، گردو، بادام هندی، فندق، بادام زمینی و کشمش
  • آجیل خام: آجیل بو داده بدون نمک
  • آجیل مجلسی: آجیل لوکس و تزئین شده

بیشتر بخوانید: چرا باید میوه خشک بخوریم؟

خواص  آجیل: خواص شگفت‌انگیز آجیل، گنجینه‌ای از سلامتی

در ادامه به برخی از مهم‌ترین خواص آجیل اشاره می‌کنیم:

1. منبعی غنی از مواد مغذی:

آجیل‌ها سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر، پروتئین و چربی‌های سالم هستند. این مواد مغذی برای حفظ سلامتی بدن ضروری هستند و می‌توانند به پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها کمک کنند.

2. چربی‌های سالم:

برخلاف تصور رایج، چربی‌های موجود در آجیل برای سلامتی مضر نیستند. در واقع، این چربی‌ها از نوع چربی‌های غیراشباع هستند که برای سلامت قلب و عروق مفید هستند.

3. کاهش وزن:

با وجود کالری بالا، آجیل باعث کاهش وزن می‌شود. چربی‌های سالم و فیبر موجود در آجیل به شما احساس سیری می‌دهند و از پرخوری جلوگیری می‌کنند.

4. سلامت قلب:

آجیل برای سلامتی قلب و عروق مفید است. چربی‌های سالم، فیبر و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آجیل، کلسترول بد را کاهش داده و فشار خون را تنظیم می‌کنند.

5. سلامت مغز:

خوردن آجیل ، مغز و حافظه را تقویت می‌کند. ویتامین E، اسیدهای چرب امگا 3 و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آجیل از سلول‌های مغز در برابر آسیب محافظت می‌کنند.

6. پیشگیری از دیابت:

آجیل می‌تواند به پیشگیری از دیابت نوع 2 کمک کند. فیبر و چربی‌های سالم موجود در آجیل باعث تنظیم شدن قند خون می‌شوند.

7. سلامت گوارش:

خوردن مخلفات آجیل برای سلامتی گوارش مفید است. فیبر موجود در آجیل می‌تواند به حرکات روده و دفع مدفوع کمک کند.

8. تقویت سیستم ایمنی:

آجیل سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آجیل از بدن در برابر عفونتها محافظت می‌کنند.

9. ضد سرطان:

آجیل می‌تواند به پیشگیری از برخی از انواع سرطان کمک کننده باشد. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آجیل از سلول‌ها در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.

10. سلامت پوست و مو:

آجیل نقش مهمی در سلامت پوست و مو دارد. ویتامین E و اسیدهای چرب امگا 3 موجود در آجیل، پوست و مو را سالم و شاداب نگه می‌دارند.

خرید آنلاین آجیل عید

قیمت آجیل: دغدغه‌ای همیشگی در کنار خواص بی‌نظیر

مصرف روزانه 40 گرم آجیل، سلامت شما و کودکانتان را تضمین می‌کند. این خوراکی خوشمزه و مغذی، با وجود فواید بی‌شماری که برای سلامتی دارد، به دلیل قیمت بالا، گاه از سبد خرید خانوارها حذف می‌شود. ذیلا” به بررسی عوامل مؤثر بر قیمت آجیل پرداخته و راهکارهایی برای خرید مقرون به صرفه آن ارائه می‌دهیم:

عوامل مؤثر بر قیمت آجیل:

  • نوع آجیل: قیمت آجیل‌های مختلف با توجه به نوع، کیفیت، طعم و ظاهرشان متفاوت است. به طور کلی، آجیل‌های لوکس و کمیاب مانند پسته احمد آقایی و بادام هندی، قیمت بالاتری دارند.
  • کیفیت آجیل: کیفیت آجیل از جمله تازگی، سالم بودن، عدم وجود حشره و کرم، و طعم و مزه، بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد.
  • زمان خرید: قیمت آجیل در فصل‌های مختلف سال متفاوت است. به طور کلی، قیمت آجیل در فصل برداشت ارزان‌تر و در سایر فصول سال گران‌تر است.
  • میزان عرضه و تقاضا: میزان عرضه و تقاضا در بازار، بر قیمت آجیل تأثیر می‌گذارد. در ایام عید نوروز و سایر مناسبت‌ها، به دلیل افزایش تقاضا، قیمت آجیل نیز افزایش پیدا می‌کند.

راهکارهایی برای خرید مقرون به صرفه آجیل:

  • خرید آجیل به صورت فله: با خرید فله آجیل ، به دلیل عدم وجود هزینه بسته‌بندی، می‌توانید کمتر هزینه کنید.
  • خرید آجیل در فصل برداشت: خرید آجیل در فصل برداشت، به دلیل فراوانی محصول، قیمت آن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
  • خرید آجیل از مراکز معتبر: مراکز معتبر،”دلی فروت” آجیل را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌کنند.
  • مقایسه قیمت‌ها: قبل از خرید آجیل، قیمت‌ها را در مراکز مختلف مقایسه کنید و از مناسب‌ترین قیمت‌ها استفاده کنید.
  • خرید آجیل مخلوط: خرید آجیل مخلوط، به دلیل تنوع در نوع آجیل، قیمت آن را تقلیل می‌دهد.

روش نگهداری آجیل

بهترین روش نگهداری آجیل، در فریزر است. نگهداری آجیل در فریزر ماندگاری بالایی دارد. فقط کافیست قبل از مصرف، 10 دقیقه آن را در فر گرم کنید. نگهداری آجیل در یخچال، طعم و بوی آن را تغییر می‌دهد. ماندگاری آجیل درجه یک در یخچال از 2 ماه تا نهایت 6 ماه است. این ماده مغذی در یخچال، طعم مواد غذایی دیگر را جذب می‌کند. پس بهتر است در این صورت، در ظروف شیشه ای در بسته نگهداری شود.

و اما  نگهداری آجیل در دمای اتاق، کیفیت آن را به سرعت از بین می‌برد. از آنجایی که نور سبب سفت شدن آجیل می‌شود، بهتر است آجیل را در ظروف در بسته و در قسمت‌های خنک منزل در یک محیط تاریک نگهداری کنید. به یاد داشته باشید که مغزهای پوست کنده، ماندگاری بیشتری در یخچال دارند.

خرید آجیل: راهنمای انتخابی ایده‌آل برای یک خرید آنلاین آجیل عید

خرید آنلاین آجیل عید

تنوع بالای آجیل، انتخاب را برای خریداران کمی دشوار می‌کند. در این مطلب، به چند نکته کلیدی برای خرید آنلاین آجیل عید اشاره می‌کنیم:

1. تناسب با ذائقه:اولین قدم در خرید آجیل، توجه به ذائقه‌ی خود و مهمانانتان است. اگر از سلیقه‌ی مهمانان خود مطمئن نیستید، می‌توانید از مغزهای پرطرفدار مانند پسته، بادام زمینی، بادام هندی و فندق استفاده کنید.
2. تنوع در انتخاب:سعی کنید از تنوع در انتخاب آجیل استفاده کنید. ترکیب مغزهای مختلف، طعمی دلنشین و جذاب به وجود می‌آورد.
3. تناسب با بودجه:قیمت آجیل‌ها می‌تواند متغیر باشد. قبل از خرید، بودجه‌ی خود را مشخص کنید و با توجه به آن، آجیل مورد نظر خود را انتخاب کنید.
4. خرید از مراکز معتبر:برای اطمینان از کیفیت و تازگی آجیل، آن را از مراکز معتبر و شناخته شده خریداری کنید.
5. توجه به ظاهر آجیل:آجیل‌های باکیفیت، ظاهری سالم و بدون لک و کپک دارند. از خرید آجیل‌های شکسته، له شده یا دارای بوی نامطبوع خودداری کنید.
6. توجه به بسته‌بندی:آجیل باید در بسته‌بندی‌های مناسب و بهداشتی نگهداری شود. از خرید آجیل‌های فله و بدون بسته‌بندی خودداری کنید.
7. خرید به مقدار مناسب:آجیل، کالری بالایی دارد. به مقدار مناسب آجیل خریداری کنید تا از مصرف بیش از حد آن جلوگیری کرده باشید.
8. نگهداری صحیح:آجیل را در جای خشک و خنک و در ظروف دربسته نگهداری کنید.

بیشتر بخوانید: خرید و قیمت آجیل شش مغز

از امروز، آجیل را به عنوان یک میان وعده سالم در رژیم غذایی خود بگنجانید. با در نظر گرفتن این نکات کلیدی، می‌توانید آجیل مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

راهنمای خرید آنلاین آجیل عید:

در ادامه، به چند پیشنهادات دلی فروت برای خرید آجیل دقت کنید:

  • برای پذیرایی از مهمانان، می‌توانید از آجیل مخلوط استفاده کنید.
  • آجیل شور، ماندگاری بیشتری دارد.
  • اگر به دنبال یک میان وعده‌ی سالم هستید، می‌توانید از مغزهای تک مانند بادام یا گردو استفاده کنید.
  • از خرید آجیل کهنه و مانده خودداری کنید
  • برای هدیه دادن، می‌توانید از آجیل‌های لوکس و تزئین شده استفاده کنید.
  • در صورت خرید آنلاین آجیل از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه سایتهای معتبر استفاده کنید.

با دلی فروت طعم و سلامتی را به خانه‌ی خود ببرید!

  • طعم و عطر بی‌نظیر: آجیل، طعمی منحصر به فرد و ترکیبی از طعم‌های مختلف میوه‌ها مانند انبه، هلو و زردآلو دارد. عطر دل‌انگیز این میوه، هر کسی را مجذوب خود می‌کند.
  • تنوع بی‌نظیر: دلی فروت، طیف گسترده‌ای از آجیل‌ها را از جمله بادام، پسته، فندق، گردو، بادام زمینی، تخمه آفتابگردان، تخمه کدو و … به شما ارائه می‌دهد.
  • خواص شگفت‌انگیز: آجیل، سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است. این میوه، فواید بسیاری برای سلامتی دارد، از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود سلامت گوارش، و پیشگیری از بیماری‌های مختلف.
  • کیفیت و تازگی : دلی فروت، آجیل‌ها را به صورت مستقیم از کشاورزان و تولیدکنندگان معتبر تهیه می‌کند و به همین دلیل، تازگی و کیفیت آنها تضمین شده است
  • کمیاب و خاص : آجیل، میوه‌ای بومی مناطق گرمسیری است و در ایران به ندرت یافت می‌شود. دلی فروت، با تلاش فراوان، این میوه‌ی کمیاب را برای شما فراهم کرده است.
  • خرید آسان و مطمئن:  دلی فروت، امکان خرید آنلاین آجیل را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب برای شما فراهم کرده است.
  • قیمت مناسب : دلی فروت، دنیای آجیل‌های بی‌نظیر است. این شرکت با حذف واسطه‌ها، آجیل‌ها را با قیمت مناسب به شما عرضه می‌کند.
  • ارسال سریع:  دلی فروت، آجیل‌های شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می‌کند.
  • بسته‌بندی‌های جذاب:  دلی فروت، آجیل‌ها را در بسته‌بندی‌های جذاب و بهداشتی به شما ارائه می‌دهد.

همین امروز، طعم بهشت را با آجیل دلی فروت بچشید!